aartax

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Gran Canaria!

Av Emma Franzen - 16 februari 2013 16:22

Tjabba tjena!
Just nu sitter jag på våran veranda, med utsikt över poolen och dess musik och dricker svenskt kaffe! Hihi, de är inte fel alla gånger!
Nej, nu har vi varit här i 4 dagar och vi är här tills fredag nästa vecka! Jag är ju inte allt för sugen på att åka hem, de ska jag säga! Jag ser hellre mig själv i bikini i 27 grader än vinterjacka och täckbyxor i minusgrader.
Hur som helst, så har vi de himla bra här i gran canaria, vi lyckades först idag koppla upp oss på deras WiFi, därför skriver jag lite kort om vad vi gjort dagarna fram tills idag.

I onsdags kom vi hit och packade upp alla våra grejer, badade lite i poolen, solade och på kvällen bar de vidare mot Puerto Rico. Där gick vi runt i massa aff?%

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emma Franzen - 31 mars 2013 23:39


Hoppsan, här har man inte suttit på ett tag!    Tänkte bara meddela, att denna blogg kommer att ändra inriktning..  Från att vara häst-blogg till att vara.. Häst-blogg! Haha, skämt åsido..   Men denna bloggen kommer inte längre att vara u...

Av Emma Franzen - 2 januari 2013 21:51

Idag va Artax fin-fin!   Han har nu i några månader varit ordentligt halt, och fått en vila som heter duga, och varje gång jag travat honom har de inte känts bra alls. När vilan va slut så började jag skritta, fast med sadel såklart eftersom jag ...

Av Emma Franzen - 10 december 2012 19:42

Javisst, LET'S GO!   Jag har ju lite självfall egentligen, men när jag känner för att framhäva det extra så gör jag inget avancerat..  De är jag på tok för lat för.. Hehe.   Men det jag gör är att jag sätter upp mitt hår på kvällen och kram...

Av Emma Franzen - 26 november 2012 20:12

Nu är det så att jag har fått möjligheten att få rida en av Sveriges finaste hästar! Ett sto med kapacitet och sinne som få hästar har, het men följsam. Och jag hoppas att vi kan få många roliga stunder framför oss!   Biola som hon heter är e...

Av Emma Franzen - 21 november 2012 12:00

Sista tävlingen detta året.  Känns bra faktiskt, trots att de är lite tråkigt att jag inte har hunnit komma ut mer i år, men de tar vi igen nästa år. Igårkväll (klockan 02.30 hrmpf..) så låg jag och vägde för och emot på de 2 andra tävlingarna som ...

Ovido - Quiz & Flashcards